Wednesday, December 20, 2017

Pagi Rabu




Assalamualaikum.

Tak terasa tahun 2017 akan meninggalkan kita...
Akan menjelang tahun baru 2018
๐Ÿ‘† Buat Keluarga : 
Kamulah Yang Terpenting Dalam Hidup Saya ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
๐Ÿ‘† Buat Yang Tersayang :
Abang Minta Maaf Kalau Abang Ada Menyakitkan Hati Kamu ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
๐Ÿ‘† Buat Kawan-Kawan :
Maaf Ya Kalau Saya Ada Silap & Salah, Tak Disengajakan ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
๐Ÿ‘† Buat Sahabat : 
Jangan Lupakan Saya, Bila Suatu Masa Nanti Kita Terpisah ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
๐Ÿ‘† Buat Yang Tak Sependapat :
Maaf Bila Selama Ini Saya Selalu Salah Dimata Kamu ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
๐Ÿ‘† Buat Yang Sayang Pada Saya :
Saya Juga Sayang Pada Kamu ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
๐Ÿ‘† Buat Yang Tak Kenal Dengan saya:
Terima Kasih Sebab Setia Save Saya  Dekat Contact anda... ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Terima Kasih Semua Sebab Sudah Ada Dalam Hidup Saya  ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Yang Menjadikan Tahun 2017 Saya Sebuah Coretan Hidup Yang Lebih Bermakna.
Harap tahun 2018 menjadi lebih indah buat kita..
*Sorry And Thanks For Everything...

1 comment:

Warisan Petani said...

Harap2 2018 lebih memberi sinar dalam hidup kita.